Reklamace a vrácení zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČI JEHO REKLAMACI 

Vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

- Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

- Odstoupení od smlouvy je možné e-mailem info@galasaty.cz, nebo odesláním zboží na naši adresu (do zásilky nebo emailu přidejte informaci se jménem a číslo účtu, kam máme vrátit platbu)

Adresa pro zaslání: Lenka Kocurková, Náhorní 235, Háj ve Slezsku - Smolkov, 74792

- Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na vlastní náklady. Zboží nezasílejte na dobírku!! Nebude přijato!! 

- Zboží by měl spotřebitel vrátit v původním stavu (nepoškozené), včetně obalu či jiného příslušenství, pokud je součástí. Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebo bez obalu, máme právo nevrátit plnou cenu zboží a odečíst si náklady na uvedení zboží do původního stavu. 

- Peněžní prostředky budou vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a to zasláním peněžních prostředků na uvedený bankovní účet. 

- V případě, že žádáte vrácení  z důvodu chyby eshopu, náklady na odeslání nehradíte. Bude Vám vrácena celá částka za zboží + veškeré poštovné.

Reklamace

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nahlaste naší společnosti co nejdříve, nejpozději však do 48 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na info@galasaty.cz.

Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné zaslat e-mailem na adresu info@galasaty.cz . Reklamované zboží zaslané na naší adresu nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou akceptovány a budou zaslány zpět!

Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30ti dnů od převzetí vadného zboží. Zboží k reklamaci zašle nebo dodá kupující na naši adresu spolu s kopií dokladu o koupi , číslem účtu a přesným popisem vady, bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

Adresa kam reklamace zasílat: Lenka Kocurková, Náhorní 235, Háj ve Slezsku - Smolkov, 74792

Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží.

Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.